Arkadaşlar bir şey soracağım.. bugün göğüs ucu etrafında normal kahverengi rengin biraz daha açığı modunda lekelenmeler oluşmuş. Şu an 20 haftalığım hani doğuma yakın desem süt geliş hazırlığı vs diyeceğim ama önceden bu durumu yaşayan ya da fikri bilgisi Olan var mıdır? Kar kalkınca hemen doktora gözükeceğim de yine de meraktan yazdım