Her markete gittiğimde aldığım ürünün fiyatını artmış görüyorum. Bez, mama, sebze hele et ve peynir fiyatlarındaki artış!!!
İnanılır gibi değil, kendimi koyun gibi hissediyorum. Hem çaresiz hem de sömürülen . Bundan 10 sene önce paramız ne kadar değerliymiş. Önceden hiç düşünmeden aldığımız şeylere artık bin kez etiket araştırarak yaklaşıyoruz. Siz ne diyorsunuz kızlar? Sizce de ülke çok kötüyü gitmiyor mu?😭 hamile olup, insan doğcak çocuğunu da düşünğnce böyle bir yaşam standardına getirdiği için üzülüyor.
Bizim zamanımızda pazara gidilir , o koca pazar arabası dopdolu olurdu. Şimdilerde pzar arabası değil poşet dolmuyor😢🥺
Çok kaygılıyım çook
Haa bu arada çok şükür hem ben hem de eşim çok iyi maaşlarda çalışıyoruz, kendi evimiz. Ama ona rağmen her şey çok pahalı. Kirada oturan, eve tek maaş giren evleri hele de çocukluysa duyunca inanılmaz üzülüyor ve kaygılanıyorum. Allahım inş bizim çocukluğumuzdaki bolluk gelir diyorum ama çok zor. Yerli üretim yok, dışarıya bağımlı bir ülke olduk.
Bazen düşünüyorum ilkokuldayken hatırlar mısınız yerli malı haftamız vardı. Şimdi tohum bile yerli değil. Ne kadar dışa ve başkalrına bağımlı olduk. Herkesin geliri, parası pul oldu. Ülkenin bereketi kaçtı sanki😢😢😢