İlk gebeliğim 39+2 normal doğum istiyorum😊 Çatın müsaitse, bebeğin doğum pozisyonundaysa normal doğuma engel bir sorun yoksa bence normal doğumu tercih etmelisin ☺️ Kendini korkutacak hikayeleri dinleme her kadının doğumu kendine özeldir 😇 Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🤍