queenz canım hiç korkma şükür et bu haftalarda doğumda kuvez bile gerek kalmıyor benimde erken doğum olucak ciğer geliştirici faaln oldum hastanede kaldım şuan 27,4 olduk 30 haftaya gelmek için dua ediyorum herkes vakti saatinde dogsun ister tabiki ama stres yapma haftan çok güzel insallh 3 4 hafta daha durur zamanında doğar 💞🙏🙏🙏🙏