zgeznur Doğum zamanım geldi haftam doldu hala bebişim gelmedi sancım gelmiyor cok hafif. Midem yanıyor sadece ne yapıcamm ? Doktor salıya kadar bekleyelim gelmezse alırız dedi. :)
SerraveAnnesii 39+2 haftadayım bende aynı durumdayım denemediğim şey kalmadı🥲 sanırım daha zamanı var 🙈 doktorum 41.haftaya kadar bekleyecek sonra yatış verip suni sancı verilecek. Bence bebeğin sağlığıyla ilgili bir sorun yoksa biraz daha bekleyin
zgeznur Benm 40 haftam doldu :) günüm geciyo bekliycez bakalım :) hayrlı doğumumuz olsun insallah herkesnn