dilanygn 7+4 üz şuan demin çok hafif akıntı gibi bir pıhtı kan geldi oda ben silince çok korkuyorum daha önce de bi düşüğüm var progestan kullanıyorum inşallah birşey yoktur sizce ne olabilir :(((
dilanygn @“Karpuzlusoda” kötü birşey mi googleden de baktm ilk 3 ay normal olabiliyormuş ama yine de korkuyorum