Qwwertyvjh Kızlar detaylı ultrason da bebeğimin göbeği 2 hafta önde çıktı doktor 1 ay diyet yap sonra gebelik şekerine bakalım dedi eğer şeker yoksa iri bi bebek olcaktır dedi bı durumla karşılaşan var mı