Dorukcum ben de 2 hafta önce doktora gittiğimde 29+3 tüm 1800 gram dedi 3 hafta önden gidiyorsun dedi hemen şeker yüklemesi yaptı şekerim sınırda çıktı. 2 haftadır ekmek, hamur işi, tatlı , şekerli ne varsa yemiyorum. Meyveyi de çok nadir yiyorum. Bakalım haftaya cumartesi tekrar gideceğim. Umarım 3 hafta önden gitmiyordur hala. Ben de ilk doktor söyleyince çok ama çok ağladım kendimi çok suçladın çünkü tatlıları o kadar çok yiyordum ki bir de hamur işini. Sonra hepsini bıraktım. Şuan kendimi daha zinde hissediyorum. Zaten 1 Aydır ekmek yemiyorum. Ben de 168 boyum var. 63 ile hamile kaldım. 78.5 a yükselmiştim 3 hafta önce ama şuan 75 kiloyum. Dikkat etmen gerekiyor. Elimizden geleni yavrumuz için yapmalıyız. Bayramda misafirlere baklava koyarken ağladım biliyor Muş'un ama yine de yemedim 🙈