Fatmanur80 Aranızda kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran varmı acaba nasıl olduğunu bilmiyorum ve birazda korkuyorum acıtıyormu acaba 😖😱
Mylifebebis Ben yaptırdım kalçadan normal bi iğne vuruyorlar o kadar pek acıtmıyor Fatmanur80 Ben yaptırdım kalçadan normal bi iğne vuruyorlar o kadar pek acıtmıyor
Ipekkarakus0 Fatmanur80 ben 2 kere yaptırdım canım öyle bir acı yok ilk biraz hafif yakıyor o normal iğne gibi
Elanurgvn61 Fatmanur80 Valla canimbende yaptırdım benim ki biraz yadı yalan yok allah var herkesin acı eşiği farklıdır. Ama sonrasında kızarıklık şişlik acı olmadı. Sadece o an vurulurken iğne girerken birde iğneyi bosaltirken acıdı.
Minagezer Fatmanur80 yaptırdım acımıyor battığını hissetmiyorum bile basarken azcık hissediliyor anlık bisey bebisimizin sağlığı için çok basit bişey asla takılma