ikizlerrr slm kızlar ikiz bebek arabası arıyorum dogumuma 1 hafta kaldı ve ben hala karar verıp alamadım.hafıf rahat ve çift yonlu kullanımı olan yanyana bebek arabası arıyorum yardımcı olursanız sevınırım😊arka arkaya olanları sevmiyorum yan yana olsun🙄
Twinssmomm ikizlerrr benimde ikizlerim olacak. Maxi cosi dana for 2 modelini beğendik. Yanyana bir bebek arabası ve markanın pusetleriyle takım olarak alacağız kısmetse 🙏
Nickimyokkibenim En büyük sorunsalım şu ara 😅 Bende kenarda bekleyim ama benim kiler kış bebeği olacağı için kesinlikle travel almamaya karar verdim çünkü biz gezecek zamana geldiğimizde büyümüş olacaklar pusette gezmelerine gerek kalmayacak travellar ağır onun yerine baston alıcam ama onlarda da tam yatanlar pek hafif sayılmaz bakalım daha bizim vaktimiz var sizin az kalmış ama inş gönlünüze göre bulursunuz
ikizlerrr Ulker bende onu begendım ama kıs bebegı olucak o yuzden pusetlerı kullanamadan buyuycekler yaz oldugunda gerek kalmıycak pusetlere o yuzden kararsız kaldım
ikizlerrr Twinssmomm bende onu begendım ama kıs bebegı olucak o yuzden pusetlerı kullanamadan buyuycekler yaz oldugunda gerek kalmıycak pusetlere o yuzden kararsız kaldım
Twinssmomm ikizlerrr pusetleri araba koltuğu olarak kullanacağız. Eğer arabanız varsa tavsiye ederim.
Gezginmuallime Ben ayrı ayrı alıcam zaten ikizlerle tek başıma bi yere çıkmam mümkün görünmüyor iki ayrı bebek arabası şeklinde alıcam birini eşim birini ben kullanırız çıktığımızda
Pinkyy Benimde en çok merak ettiğim bu araba konusu..Önlü arkalı arabalar rahat gibi gözüküyor dışarı tek başımıza çıkarken filan ama bilemiyorum tabi ağır mı kapanması zor mu bagaja rahat sığar mı vs bi sürü soru takılıyor aklıma.Ben araba koltuğu ayrı istiyorum ama bebek arabalarındaki oturma kısmı 6aylık bebeklere göre uygun oluyor bunun için direkt travel sisteme yönlendiriyorlar,bende hiç istemiyorum ayrı ayrı bi sürü parça,çok kısa kullanılıyor çünkü.Yan yana olanlara pek bakmadım çok geniş diye gezerken sıkıntı olabilir gibime geliyor kaldırımlarda vs,bi yerde reklamlarda vardı yan yana olanların arasına aparat takılıyor hem ayrı ayrı oluyor hemde birleşik kullanılabiliyor,keşke kullananlar tavsiye verse süper olur
Gulshahs Aralık ayında doğum yapmış Bir ikiz annesi olarak ikiz arabalarını tavsiye etmiyorum.Ben maclaren alıp çocuklar 7 aylık olduktan sonra satıp tek tek almak zorunda kaldım ,bilginize