Gizemgizem25 Kızlar eşim covid oldu ben negatifim ama ağır grip geciriyorum büyük ihtimalle bende olucam 😓 kayınvalidem kelle paça çorbası yolladı 14 haftalık hamileyim sakınca yoktur demi içsem
edis22 Gizemgizem25 ben cok severim kac kerede ictim aksine asiri faydali bisey hatirlattin canim cekti bak😋
Fatoo33 Gizemgizem25 şifa olsun canım bende çok ağır grip geçirdim eşim positiv çıktı hemen anneme kaçtım geldim gelir gelmez bol sarımsaklı sumaklı kelle paça içtim 😊
iremcim Hayır ben hep icerim eşim ile. Cok da severim için bir sey olmaz iyi gelir hastalığınıza. 24+2 yim hep içtim gebeliğimde bol limonlu acılı
Bebek-C Normalde sevmememe rağmen hem eşim covid olduğunda hem de kendim olduğumda şifa olsun diye içtim bol sarımsaklı şekilde. Size de şifa olur umarım :)