Merhabalar,
Benimde 4. Haftada ilk pembe kanamam olmuştu, dr progestan verdi günde 2 vajinal. 6. Haftada yine kanamam olunca günde 3 e çıkarttı. 2 hafta kullandım. Şimdilerde ise günde 2 kullanmaya devam. 9. Haftadayım ama hala arada pembelik vs geliyor. Özellikle büyük tuvaletimden sonra geliyor. 2 haftadır kabızlık da çekiyorum.
Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.