Dilaraatas Eymen_Enis_Ser hım ben genel anestezi diye hatırlıyorum belden bana dokunmadılr da hiç direk 5e kadr saydım hiç bir şey hatırlamıyorum odaya girene kdr☺️
Sinemmmmm58 Feyzadilara spinalde hissetmiyorsun birsry sadece ayagin karincalanir ya uyustugunda gobusunde oyle hareketler hissedecksin bide bebegi cikarirken bastirmayi hissediyosun o kadar agri sizi yok ❤ dogumunuzdan sonra beni etiketleyip bilgi verirmisiniz benimde 2. Sezeryanim olacak ama asiri korkuyorum ilkiyle arasinda tam 23 ay olmus olacak ama endiseliyim
gul06_ Feyzadilara spinalde uyanik oluyorsun ama hic birsey hissetmiyorsun ztn seni konusturuyorlar dikkatini dagitiyorlar bir bakmissin bebis ciki vermis Sadece biraz cekistirme felan ama aci yok uyusukluk gecince biraz agri oluyor ilk kalkmada zorlaniyorsun ama kalktikca yürudukce aciliyorsun ben 4 sene once oldum 20 gun sonra bidaha olacagim insallah Allahin izniyle 🥰 Rabbim saglicakla kucaklarimiza almayi nasip etsin bebislerimizi 🥰
Yasecer Kızlar allah yardımcımız olsun ağrı sızı olcak haliyle biz heray adet sancısı çeken insanlarız 9 ay boyunca ne ağrılar çekiyoruz bunuda atlatırız ☺️ Hepimiz bi avazda kurtulalım inşallaj benimde 2 gün sonra spinal olcak
Feyzadilara Dilaraatas sizin genel anestezi komple bayılma oluyor. Spinalanestezi belden uyusturup yapilan sezaryan Epiduralanestezi de normal dogumlarda uygulaniyor
Feyzadilara Sinemmmmm58 canm dogum yaptm spinal kesinlikle olma maffoldum kaburga omuz agrim cok hala çekiyorum
gul06_ Dilaraatas fitik bilmiyorumda bel agrisi oluyor ama cok zorlamaya gelmiyor benim belim hemen agriyor bilemem herkeste aynimi
Yksl94 Feyzadilara ilk doğumum spinaldi o kadar ağrım oldu ki 10 gün kendime gelemedim ağrıdan şimdi 34 haftalık hamileyim inşallah ilki gibi olmaz çabucak ayaklanırım cnkü bide 5 yaşında kızım var onunla da ilgilenmem gerekiyor Rabbim yardımcımız olsun inşallah
Feyzadilara Gokceh dogum dun oldu kızlar spinal kesinlikle tavsiye etmiyorum cok his oldu 2 dk gormek icin cok manasiz can skci stresli ve sonrasinda kaburga omuz sirt agrisi cok oldu hala var cekiyorum kesinlikle yapmayın
Gokceh Feyzadilara ay canım çok sevindim bebeğini kucağına aldığına valla bakalım canım 8 aylık olunca doktorla konuşcaz ben kesinlikle sezeryan istiyrum ve genel istiyorum ama burda naparlar bilmiyorum bu arada yazdığınız için çok teşekkür ederim 😊
yldrmervee Feyzadilara merhaba birşey sormak istiyorum benimde ilki sezeryandı şuan 2.gebeliğim 30 haftalık oldum kaçınçı haftada gün veriyorlar cevaplarsanız sevinirim😊