Feyzadilara bende aynı senin gibi korkularla girdim canım ilki geneldi ikinci spinal oldu 22sinde İnanki hicbisey hisetmiyosun çok daha rahat 3.gun her işimi kendim yaptım bebeğimi hemen emzirdim ilk ben gördüm öptüm kokladım anneligimi bunda hissettim diyebilirim hiç korkacak birşey yok zaten ignegi vurmadan solüsyon sürüyorlar belin buz gibi oluyor gram bişey anlamıyorsun doktor bitti demese anlamadım bile ben panik yaparsanda sakinleştirici vuruyorlar pamuk gibi oluyorsun zaten emin ol bastada spinal olsaydım diyeceksin ki ben dedim ,😬😊