Merhabalar, ben 12 günlük kortizon tedavisi gördüm +antibiyotik ve allerji ilacı da kullandım bu süreçte regl 13 gün geçti ama kortizon kesinti yapar dediler hep ben içim rahat etmeyip test yaptım ve sonuç pozitif. Sorum şu bilmeden hamile olup ilaç kullanan var mı korkuyorum birşey olmuştur diye doktora gittim kese göründü kalp atışı duyuldu. Doktor antibiyotikten bişey olmaz ama kortizondan şüpheliyim dedi var mı böyle bi durum yaşayan, duyan?