Kızlar 32+3 olduk Çarşamba günü tam 32ydik. Doktor iki kere ölçtü. Büyük çıkıyomuydu bebek hiç dedi. Bende üç dört gün çıkıyodu dedim. Yok 2 hafta önde bu 34+2 gösteriyo dedi. Bişey olur mu diye sormadım o sırada. Nstye gidip gelince sordum. Erken doğum falan olur mu hocam bebek büyük dedim. Yok normal dedi ortalamaya 33 hafta yazdık dedi. Uzun bi bayansın eşinde uzunsa normal bebeğin büyük çıkması dedi. Sizde de böyle durumlar oldu mu o günden beri çok taktım kafaya.