Aysunyx merhaba sizinle aynıyım..37+2..Bende de ayakta kalkarken yürümek,uyumak,uyanmak herşey aşırı kısıtlandi..birde üstüne adet sancısı gibi sancılar eklendi ara ara….bu sancıların devamlılığı ve artışı olmadı sürece,su kanama olmadığı sürece herşey normal kabul ediliyo…ama her anın endişesi apayrı..kolaylıkla dogumlarimiz olsun inşallah ..son bir haftam endişeliyim çok..