Ezonusss Lierac çok pahalandı bio oil kullanan var mı ya da önerisi olan çatlak için ???????? Helppppp kızçeler🤰🏼
0103qsf Ezonusss ben kullanyrm canm memnunumda dustan sonra sürüyormuş arada aklma geldikçe karnma bakiyorm nemli degilse sürüyorm memnunum ama genetigm catlaga yatkın ne kadar sürsem de catlarm diye dusunyrm mevcut çatlağımda coktu cunki
RefBrs Ezonusss detaylı ultrason için gittiğim perinotolog vazelin ve bebek yağı önerdi. Vazelin kullanıyorum henüz bi çatlama yok ilerde ne olur bilemem tabi ama nemlendirmesi baya iyi oluyor ve yapışık yapışık his kalmıyor uygun fiyatlı tavsiye ederim.
Sweetbabyy Ezonusss 31+2 haftalıpım 20. Haftadan sonra annemin kendi yaptığı kantoron yağını kullanıyorum hiç kaşıntım ve çatlağım olmadı çok şükür hergün bir kere sürmeye çalışıyorum
Dlr48 Ben soguk sıkım hindistan cevizi yagı kullanıyorum arif oğlu yada macitefendi gayet guzel surumude rahat kıkusuda guzel bırde doğal
Birannisbirbebis Ezonusss https://ty.gl/u8xdn3rcq1 bunu alıyorum birde gün içinde bebek yağı kullanıyorum bio oili sabah akşam sürüyorum bebek yağını da kuruluk hissettiğim anda
Okurgezer Mustelayı tavsiye ederim, yağı da kremi de çok güzel, bio oil kokusu hiç hoş değil, kullanıcı yorumları da düşük
Ezonusss Mutlubusrra lierac dan herkes memnun kullanan arkadaşlarım da memnun ama çok pahalanmış o yüzden almakta istemedim
guzel_anne1 Mutlubusrra Bu tek başına yeterli olmuyor ama yanı sıra Hindistan cevizi ve badem yağını öneririm
RefBrs Ezonusss önce elime alıp biraz ısıtıyorum daha sonra sürüyorum bebek vazelini aldım emiyor bir sıkıntı yaşamadım. Atletime falan bulaşmıyor yani gayet iyi 🌸
guzel_anne1 Ezonusss A 101 de satılıyor uygun fiyatlı HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI ve BADEM YAĞI. Badem yağı biraz tüylenme yapıyor diyorlar kulları beslediğinden ama ben 26. Haftayım 12 haftadan beri kullanıyorum ikisini şükür kıllanma da çatlak da yok
Sweetbabyy Ezonusss Kazdağlarındsn kantoron çiçeği topladı orda yazlık var doğal zeytinyağı ile karıştırdı
Merve5306 Ezonusss Ben ilk aylar zeytinyağı sonra hindistan cevizi yağı sürdüm ama karnımda yoğunlaştım. Karnım çatlamadı ama basenlerim çatladı kalçama doğru 🤭 oralara karnımdaki kadar sürmüyordum ondan mı oldu acaba yoksa oralardan çok kilo aldım ondan mı oldu bilmiyorum artık.
Ezonusss Merve5306 ya aslında sürerken basenlere kol altlara göğüslere sürün diyorlar bazı kadınlar da ödem fazla olduğu için şişermiş 🤷🏼♀️🙊 bence geç kalmadan basenlerine de sür