Malikadir ben 21. Haftamdan beri çektim ta ki 1 hafta öncesine kadar şuam 27. Haftamdayım Allah kolaylık versin ne yaptıysam geçmemişti topallıyor bazen yürüyemiyordum bile sol bacağımın içi acıyordu kemik desem kemik değil kasık desem kasık değil daha aşağısı 2 ay çektim yatarken dönmek işkenceydi herşey işkenceydi daha doğrusu ayakkabımı çıkartırken bile canım çok acıyordu en son fizik tedavi doktoruna gittim ultrasonla baktılar hiç bir şey yok hamile olduğum için yapılacak başka birşey olmadığını söyledi ve dikloron jel yazıp gönderdi.Kadın doğum doktorum dayanamayacak kadar olmadığn sürece sürme dedi. 2 kere sürdüm o gün bugün acım yok çok enteresan ama geçti sadece bazen yattığımda sürekli dönüyorum kalçam uyuşuyor çünkü,dönerken çok hafif aynı yerde acı oluyor o kadar umarım sizinde en kısa zamanda geçer