gunannesiii Bugün kontrolüm vardı açıklık var mı diye baktı doktorum idrar yolu enfeksiyonum da vardı zaten ama muayene sonrası vajinamda yanma hissi başladı, kaşıntı da var ne yapsam rahatlarım acaba ?
guzel_anne1 gunannesiii ılık su ile yıka istersen sabun vs. Vurma yararlı bakterileri de öldürüyormuş.