iremcim 24+2yim 10.haftadan beri kol dirseklerim aşırı kaşınıyor sizde de durum böyle mi yoksa doktoruma belirtmem gerekir mi? Sizce neden olabilir bu öyle böyle kasınmıyor ya bi tek oralar kasınıyor vücudumda baska bir yer yok