Yaklaşık 1 aydan beri göğsümde yaralar var biri bitiyor biri başlıyor yanlış emzirme yapıyormuşum doğrusunu öğrenmeye çalışırken cok yıprandım memeyi iyice alttan kavrayıp bebeğin ağzına vermem gerekiyormuş onu yapayım derken kendimi cok sıktım gögsümün hizasından arka tarafta sırtımda yanma oluyor bugün yatarak emzirmeyi denedim ne olduysa kalkınca sağ gögsümün yan tarafına dokunamayacak kadar acı hissettim duşa girdim masaj yaptım sıcak suyun altında geçti çıktığım an tekrar geri geldi birazdan bebeğim acıkıp uyanacak sağıp versem sonrasına meme isteyip huysuzlanıyur 50 günlük daha bunun sebebi ne olabilir sağlık ocağına göründüm mastit olsa böyle olmaz demişti ama sağlık ocağından sonra oldu bu dediğim acı yardım edin takatim kalmadı artık heryerim tutuldu