Sevim-b Demirssmomm genelde düşük çıkıyor ama kış mevsimindeyiz diye özellikle 15 damla olmasını söyledi doktor 🤷🏼♀️
Ozlem0133 Arzu_94 Glshekr Bldnm Menek16 Teşekkürler kızlar bana doktorum söylemişti herkes farklı kullanıyormuş