Bana da t rahim dedi doktor ve ameliyat gerekiyor dedi. Diğer işinin ehli başka doktorlar da boşver büyük ihtimal bir şey olmaz dedi. Ben tüp bebekle hamileyim 12+4’deyim. Gebeliğimi takip eden doktor ya böyle hamile kalman riskli falan dedi ama sizin gebeliğiniz ilerlediyse inşallah benimki de gider diye umuyorum 🙏 ağrım yok sızım yok kanamam yok. Olsa bi problem herhalde bir belirti verir diye umuyorum.