Merhaba kızlar,6 haftalık hamileyim 3 yaşında bi kızım var biraz da tombik 20 22 kg civarı,gün içinde onu kucağıma almamam mümkün değil elbette dikkat ediyorum ama dediğim gibi almamam mümkün değil,bazı doktorlar sıkıntı değil diyor direkt olarak yerden alınmadığı sürece,sizler ne durumdasınız tecrübeli anneler.