cgnduru kızılay faydalı değil zararlı diye biliyorum ben aksine. İçeriğindeki sodyum miktarının fazlalığından dolayı. İyi bir maden suyunun sodyum oranı düşük magnezyum ve kalsiyum oranı yüksek olması gerekir diye biliyorum. O yüzden inişdibi içiyorum ben sodyum miktari en düşük olan o.