Sezgi1234 Merhaba 14.Hafta 5 günlük hamileyim bulantılarım ve kusmalarim geçmedi aksine daha fazla artti sizde durumlar nedir
Busra156 Sezgi1234 ben 17 haftalık hamileym hala oluyor çok zor doktorun bulantı hapı vermedimi ben kullanıyorum çok iyi geliyo
Mucize7 Sezgi1234 bende 14+3 üm prilam verdi azalma var canım önce daha kötüydüm ve benim kutu bitti bugün doktor kullanma artık bitince dedi neden dedi bilmiyorum bakalım nasıl olacak kullanmayınca
Sezgi1234 Busra156 verdi aslında kullanıyorum da ama hiç bir faydası olmadı prilam dr yatmadan önce iki tane 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Busra156 Sezgi1234 sabahta alabilirsin uyandgında yut tuzlu çubuk ye önce kahvaltı hazırlarken iyi geliyo dene derim bende çok çektim
Beyzossb Sezgi1234 biz de 17+4 üz. Hala geçmedi bulantılarım, geçen gece içmeyi unutmuşum ertesi gün perişan oldum .Gece 2 tane bulantımı geçirmeyince sabah 2 tane daha içiyorum ben
Ozlmkrt Bende gebelik başından beri doktor tavsiyesiyle akşam 2 sabah 1 prılam kullanıyorum bulantılarımı rahatlatıyor içmediğim gün çok kötü oluyorum 24. haftamdayım yeni geçti bıraktım kullanmayı .Benim uzun sürdü inş seninki erken biter.
Yareniz Beyzossb bende onu içmediğim gece ertesi günü çok kötü oluyorum valla onlarla ayakta duruyorum