Nuraypazarlioglu Gece 2den beri karnımın altında ağrı var sağ sol döndükçe 30dk falan uyumuşum ama böyle sabaha kadar devam etti .Sabahta aynı şekilde. Dayanılmayacak bir ağrı değil ama ağrıyor yokluyor. Sık sık değil arada bir oluyor ayağa kalkınca şancı dağılıyor. 38+1 deyim.Bu doğum habercisi mı?
Sulemrahkuzey Nuraypazarlioglu canım hareket ettiğin zaman geçiyorsa yalancı sancı oluyor ama her türlü ağrın sancın devam ediyorsa düzenliyse doğum habercisidir
aslhn06 Nuraypazarlioglu Doğum olabilir bir nst ye bağlanmalısın sancı için sabaha kadar uyutmamış baksana 😒