elmaliiturtaa Dilaraaaa_4747 Kahve ve çayın her türlüsünü severdim bebeğimin haberini alana kadar şimdi hafta bir kahve içiyorum ama çayı bırakamıyorum her gün mutlaka bir bardakta olsa içiyorum yoksa başım ağrıyo😂
Villanelle Ben ki günde 4 5 bardak filtre kahve içerdim, hamile kaldığım gün bıraktım. Şimdi ayda yılda bir aklıma gelirse. O da kupanın yarısını süt dolduruyorum
Suskunfstk51 Saati bile şaşmayan kahve keyiflerim ah ah😄 7. Haftada tiksindim 🤮şuan 27. Haftadayim kokusuna bile tahammülüm yokk 😑Doğumdan sonra düzelir diye umut ediyorum 🤭