Zehraaaaaaaaaaa Ipekgulll güzel geçti ama titredim😀ya titredim ama ağlamadım da rahattımda aslında sadece o titrememi durduramadım. Bence onlar da farkındaydı gerek duymadılar sordum çünkü verdiniz mi diye yok dediler.
Bernako Zehraaaaaaaaaaa titreme soğuktan oldu bende de hemen fan verdiler hortum şeklinde ısıtıcı ay okadar iyi geldi ki 🙏🏻
Sibel_3455 @Bernako sizinle aynı gün doğum yaptık gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün, dün 12.24 te oğlum doğdu ama küveze alındı hızlı nefes alıp verdiği için kntrol altında bizim için dua eder misiniz 🤲
Bernako Sibel_3455 ya allah analı babalı büyütsün ederim tabi etmem mi bebeğin ismi neydi ? Sağlıkla kucağına alcaksın hiiiç korkma 🤲🏼💖
Bernako Cilekreceli1514 evet canım geldi. Gelir gelmez emzirdirmeye yardımcı oldular.3 gün çok şükür kan şekerimiz düşmedi. Allah razı olsun