Minigin_annesi0 fundadncc 32+3 oldum hiç Krem falan kullanmadım çokta önemsemiyorum şuan çatlak yok hergün kontrol ediyorum. Olsada çok umursamam sanırım
Kbrbrhnn iremcannn1907 Anladım canım teşekkür ederim. Korse konusunda da çok kararsızım ya, kimisi öneriyor kimisi önermiyor. Ben de şaşırdım ne yapacağımı ☺️
iremcannn1907 Kbrbrhnn neden önermiyorlar acaba? Etkisi o kadar çok ki kullanırsan göreceksin. Kesinlikle sezaryen göbeği bırakmıyor. Sen en iyisi doktoruna danış canım o önerirse kullan en azından 🥰
gizzzy35 fundadncc 32 haftalık oldum hiç çatlamadım 🙈 Bu biraz da genetik birşey. Özellikle şunu kullandım bile diyemem aklıma geldikçe sürdüm hatta.
Kbrbrhnn iremcannn1907 Geçen gün bir videoda denk gelmiştim, kesinlikle kullanmayın falan filan bir şey diyordu bir kadın. Ama haklısın tabi, önce bir doktorla konuşmak en mantıklısı ☺️