23 haftalık gebeyim ama bebişim ısrarcı bir şekilde cinsiyetini göstermiyor 🤭 kemik yapısından kız dediler ama bı doktorda öle bişey kesinlikle mümkün değil öle kemik yapısından falan anlaşılmaz dedi kafam çok karıştı kendi takipli doktorum da bacak arasını göremedi ama kız ismi düşündün mü diyor gosterdimi diyorum hayır ama kız bebek diyor sizce nedir kafam çok karıştı daha alışverişe çıkamadım bile bu sebebten 😏