Serife03 31 haftadayım bir haftadır aşırı midem yanıyor ne yesem yanıyor boğazıma kadar😞Benle aynı durumu yaşayan var mı nasıl geçer bu yanma
gulsumm1 Serife03 aynı durumu yaşıyordum doğurdum kurtuldum 😂 soğuk süt bana iyi geliyordu bir dene canım
kahvesever__ Serife03 ben de aynı. Durum çekiyorum midem çok yanıyordu doktorum bana gaviscon verdi naneli sakız da iyi geliyor deneye bilirsin
MerveeD Serife03 Benım denemedıgım hiç birşey kalmadı hiç biri de fayda etmedi en sonunda doktoruma durumu anlattım lansor dıye bır hap verdı 1 gun ıcıyorum 3 4 gun rahatım 30 haftalık olduk cok sukur ne yanmam var ne agrım
Smyye1B Serife03 Benim yeni başladı yanmalarım ama rennie kullanıyordum fayda etmiyordu dün doktoruma Talcid kullanıp kullanmayacağımı sordum sağolsun yazmış o baya fayda ediyor.
Serife03 MerveeD doktor kontrolüm bu hafta isticem yazsın geçircek birseyler dayanılacak gibi değil 🤦♀️
Ozgktrk 30+3 teyim, özellikle iki gündür yoğun bir şekilde hissediyorum. Daha önce hiç olmamıştı.son iki gündür de özellikle şekerli ve tatlı bir sey yedigimde daha çok yanma gerçekleşti.
MerveeD Serife03 Aynı szin gbıydım geceleri yatamazdım uyuyunca uyandırırdı hc bırsey yıyemez olmustum cok sukur 1 aydır cok rahatım