gizem_c ben yaşar cegili kliniğe gidiyorum.Yasar hoca önceden akademideydi şimdi kendine klinik açtı,doğumumu da Medar da yapicam izmitteki medarda 6000 dedi yasar hoca.Muayenemde 300 bu arada kızlar,30
Haftamdayim detaylıca baktı içindeydi muayenenin iki saate yakın bakmıştır.Ben çok memnunum 🥰