Remziyecrinn Kızlar 11+5. Haftadayım bugun muanede doktor bacak arasında çıkıntı var dedi erkek kız diyemem ama diyip çıkıntıyı bana gösterdi sizce erkekmidir yoksa kız olma ihtimali varmi?
Bebekimbebekim Remziyecrinn ben 2 cocugundada 11+6 da ogrendim ve dogru cikti doktorun tecrubesine bagli
SWEETMOM2 Erken değilmi daha canim bnde on üç haf.olucam smdiden öğrenebilirmiyimki diye dsunuyom ama ogrenende oluyo on bir haf.duymadim ama on uc fln duydum erkek ogreniliyomus çabuk gösteriyor muus kndini