Mery5607 öncekilikle cnm amacım asla korkutmk değil sadece kendi yaşadığımı paylaşmak istedim
Ben normal doğum yaptım suni sancıyla ama epidural aklımda yoktu 4 saat sancidan sonra karar verdim evet çok rahatlatıcı doğum esnasında da çok rahat oluyr herşey ama sonrası bende hemen ayağa kalktım fakat baş dönmesi mide bulantısı göz kararması ve afedersin istifra edip durdum idrara çıkamadım sonda takıldı serum verildi öyle rahatlttilar çıkabildim hepsini geçtim bir ay boyunca kalça ayak bel ağrısı çektim bir dhaa eskisi gibi olmam diyordum artık çok şükür geçti ama bu herkeste olmuyr kimisi sonrası da rahat oluyor ben nadir yaşanan yan etkilerinin hepsini yaşadım şansa belki sende çok rahat edeceksindr içini ferah tut Allah’ın izniyle bebeğini sağlıkla kucağına alırsın sağlıklı huzurlu doğumlar dilerim 🙏🥰