Kızlar gece yarısı itibariyle 37+1 olacağım. Sol bacak aram, daha doğrusu sol bacagımın en üst kısmında ağrıyla kramp karısımı bir şey var. Sancı belden karına doğru oluyor dimi? Peki bu tam olarak ne oluyor? Bacagımın en üst kısmı, vajinanın dibinde hissediyorum bu ağrıyı. Can yakmıyor ama kendini hissettiriyor