sanis Kızlar nerden başlasam bilmiyorum şuan 25 haftalık hamileyim 3 aydır kaşınıyorum sebepsiz yere geçmiyor geçmicek gibi artık pskolojim çok bozuldu ilk kaşınmaya başladıgımda sağlık ocağındaki doktoruma söyledim kan testi yaptı normal dedi kan değerlerin alerji olabilirsin dedi alerji hapı ve kaşıntı kremleri verdi kullandım fayda etmedi. Kadin doğum doktoruma söylediğimde hamilelik kolestazından süphelendi detaylı kan testi istedi yaptırdım değerlerimin normal olduğunu ve hap kullanmamam gerektiğini sadece excipial hydro 2 emülsiyon losyon verdi 2 kutu kullandım banamısın demedi doktorum geçer değerlerin normal bisey yok demesine ragmen geçmedi birde cildiyeciye gidim dedim cildiyeye gittim tüm vücuduma baktı temiz cildinde hic birsey yok ilk uyuzluktan şüphelendi uyuz değilsin dedi kan degerlerimede bakti normal dedi alerji reaksiyon olabilir dedi kaşıntı hapı ve kremleri verdi bepantol kullan dedi kullandım ama yinede geçmedi artık şaştım kaldim tüm vücudum kaşınıyor hamilelikten cildimde cok kurudu 4 5 kutu nemlendirici kremler bitirdim geçmiyor yinede artık ağlamam geliyor diyebilirim uyuyamiyorum kaşıntıdan ne zaman geçecek ne iyi gelecek bilmiyorum hamileyim ilaçta kullanamiyorum kasinti kremleri hepsi bitti ama benim kaşıntım hic bir türlü bitmiyor ne yapsam fayda etmiyor alerji değilim uyuz değilim hamilelik kolestazi yok ama kaşıntım 3 aydir var ve cildim kasinmaktan maffoldu uykular haram resmen nereye gidim ne yapim akil verin lütfen başına böyle bisey gelen varmi varsa çare olarak ne buldunuz uzun oldu hakkinizi helal edin cevaplayanlara simdiden teşekkür ederim
Bebiscann sanis çok üzüldüm canım Rabbim şifa versin inşallah 🙏 karaciğer ve böbreklere baktırdın mı hamilelikte rahimin karaciğere yaptığı baskıdan dolayı kaşıntı oluyormuş, çok zor böyle yaşamak, nedenini niçin bulamadılar acaba
Kocyigitebru sanis alt ast testi yaptır safra tuzları testi bu devlet hastaneside yapıyor sonra çıkan sonuçları doktoruna gönder kaşıntın ayaklarında ellerinde tabi belirli bölgelerindeyse koleztasdır kan testinde çıkmayabilir ozaman 24 saat takipli bi test var onu yaptır çok önemli bu bende ölüyordum kaşıntıdan artık yara oldu at kılı fırçası ile kaşıyorum yara yapmıyor acıtmıyor ilaç kullanıyorum birde çok su iç yoksa bitmez hamilelik zehir olur canım bak uyku yok bana doktorun verdiği ilaç ile biraz rahatladım ama koleztas zor yarın tahlil vericem sonuca göre sezaryan olucam inşallah düşmüştür değer de normal doğururum tabi hangisi sağlıklıysa 39. Haftadayım
Yarenlisinden sanis merhaba aynı durumu yaşadım arada dikkat etmeyince oluyor.Pamuklu penye hariç kıyafet yasak iç de dahil.Parfümlü duş jeli yumuşatıcı vs yasak.Baharatlı şeyler yasak.Çok sıcak yerde durmak yasak sıcak suyla banyo yasak böyle bi liste verdi bana
sanis Bebiscann teşekkürler kuzum allah razi olsun 🤲❤️ detayli kan tahlili yaptirdigimda bisey olsa cikar demisti doktorlar bisey cikmadigi icinde bana bisey yok diyorlar ama anlamiyorlar beni ben 3 aydir boyle kasintiyla yasiyorum çare bulamiyorum artik kafayi yemek üzereyim hamilelik zehir oldu resmen bana bilmiyorum ne yapacağımi😔
Bukiiii Ben yaşadım hemde 3 aylıkken başladı nerdeyse bebeğim alınacaktı resmen yara döktüm uyuz diyen de oldu herşey diyen de ama 22. Cilt doktoru Prof buldu ilacımı Allah’a şükürlet olsun çeken bilir onu
sanis Bukiiii aynen cnm çeken bilir kafayı yemek üzereyim gercekten ne yaptı doktorun acaba cnm ne ilaç önerdi sana nasıl kurtuldun kaşıntıdan
Nilufar_1996 sanis kızarıklık şişlik oluyormu kasindiktan sonra ve biraz zaman geçince hiç bir şey yokmuş gibi dümdüz oluyormu
sanis Nilufar_1996 bazen oluyor gibi kasıdıkça cnm bazende böyle küçük sivilceye benzer seyler beliriyor
Nilufar_1996 sanis kurdeşen olmasın o kurdeşen değilmişmi. Böyle kızarıklık ve kabarma varsa sonra geçiyorsa kurdeşen olabilir. 4 5 senedir her gün kaşınırim saatlerce gazlı içecek içtiğim gün ölmekten better olurum. Hamilelikte de hep kaşındim bende ilaçta kullanmadım dezenfektan sürüyordum biraz kesiyordu kaşıntıyı
sanis Nilufar_1996 olabilir cnm okdar doktora gidiyorum kasintim gecmiyor durmuyor diyorum anlamiyorlar biseyin yok gibisinden suratima bakip eve gönderiyorlar bidaha cildiyeye gidecem soracam kurdeşen olabilirmi diye
Nilufar_1996 sanis kurdeşen genelde yediğin ictiginden veya ilaçlarin yan etksinden olabilir kasinmadigi zamanda deride hiç bir şey belli olmaz yani gorsede birşey yok diyecek kaşıntı olduğu zaman resmini çek öyle göster doktora döküntüyu. Kurdeşen olabilir
Nilufar_1996 sanis inşallah kurdeşendir çünkü kurdeşenin kasinmaktan başka zararı olmaz benim senelerdir var bebeğimi de sağ Salim doğurdum çok şükür onda alerjik durum olmadı en azından şimdilik. Gebelik zehirlenmesi varmış o tehlikeliymis çünkü. Bı daha baktır istersen
meryemgumus Benimde kaşıntım var 5 gün oluyo ellerim de ayaklarımda kaşıntı başladı sonra vücudum kalbims ağrı girdi dermatoloji ye gittim temiz çıktı kanım ilaç vermeyince doktoruma gittim bna avil serum taktı gecmedi ilaç verdi 4 günde kullandım bugün kullanmak istemedim bebeğime zarar verir diye 23 haftalık hamileyim gece uyku tutmadı yine kaşınıyorum deli gibi ilaçta fayda etmedi
sanis meryemgumus geçmiş olsun canım çok zor sebepsiz yere kaşınmak neyden kaşındığını bilmemek ben kac defa kan verdim cok şükür temiz ama kasintima çare bulamiyorum 3 aylık hamileydim kasıntı başladı şuan 6.5 aylik hamileyim 3 aydırda kaşıntm devam ediyor artik cok kötü oluyorum
Bukiiii meryemgumus Adana da kliniği olan bi Prof bulduk özel bi karışım karışım öncesi 2 iğne ve o an zaten iğne şak die durdudu kremlerde lekelerime izlerime iyi geldi ama ben tanılınacak halde deildim halı fırçalarıyla annem babam eşim sabah ezanlarına kadar kaşırdı beni çok şükür iğne karışım bitirmişti
sanis Kocyigitebru çok geçmiş olsun canım rabbim sag saglim kucagina almayi nasip etsin evladını ❤️ kadın doğum doktoruma kasintimi soyledigimde alt ast safra hepsini kagida yazdı sağlık ocaginda yaptir bana sonuclari getir dedi yaptirdim degerler normal çıktı doktorum normal dedi sonuclarin kaşıntım tek bir yerde değil tüm vücudumda 3 aydır bana zehir olmuş uyku zaten sürekli kaşınıyorum karnım büyüdükce kaşınmaktan karnıma agrilar giriyor zaten bidaha bir cildiyeye gidecem bakim ne dicek
sanis Yarenlisinden Doğrü cnm sıcak kaşıntıyı dahada tetikliyor dikkat ediyorum bende onlara ama ister istemez oluyor yinede geçmedi uzun süredir bende