Edaemre Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim.gecen muayaneye gittim şehir hastanesi söylemedi erken dedi cinsiyet için bir hafta sonra özele gittim doktor şurada bi pipi görüyorum %80 erkek dedi yanılma olur mu sizce başına böyle bişey gelen oldu mu
Mubufe Edaemre bende sizinle aynıyım 13+6 benim bebeğim erkekmiş. Ultrasondan anlaşılıyor zaten erkek kız . Benim fetal dna testinde anlaşıldı erkek olduğu 🙂
naimegrbz Edaemre bana doktorum 12 haftalıkken pipisi görünüyor yüzde 90 erkek dedi 16 haftalıkken gittiğimde yüzde yüz erkek dedi 😄
Dolunaybelinay Edaemre 13+1 de gittim yuzde 80 Kız dedi direk. Bacak arası boştu ama hala süphe de yım erken gittim diye haftaya tekrar gidecem ins değişmez