Kızlar hepinize iyi geceler bişey danışmak istiyorum size ben 38+5 haftalık hamileyim bu gece yarısı 38+6 olcaz ama şimdi bacaklarımı yan yana bir koydum ki sağ ayağım ve dizden altın davul gibi şişmiş sağ ayağımın iç tarafıda şişmiş hiç yaşayanınız oldu mu böyle birşey ödemdendir diye düşünüyorum
Tansiyonum da normal ve geçen hafta idrar tahlilimde temiz çıkmıştı
Yardımcı olabilcek var mı bu konu hakkında bilgisi olan