EdizEliz Kızlar benim üç sene önce tedavide hoca klomenle birlikte şeker ilacı da vermişti. Hem kilo almanı engellicek hem de gebe kalmanı kolaylaştıracak diye. Var mı aranızda kullanan. Şuan tekrar gebelik düşüncem var ama Bu gittiğim doktor vermedi.
Mom-0 EdizEliz Şeker ilacını tüp bebek tedavisi başlarinda banada vermisti genelde pkos olanlara veriyorlar sanirim. zayiflamaya yardimci oluyormus. Pkoda kilo sevmedigi için gebeligi zorlastiriyormuş galiba.ama ilac bana cok ağir gelmişti. Ben diyet yaptim.3 kilo verdim.yarın nasipse transferim olucak. Kilona dikkat edebilirsen hic gerek yok bence. en iyi kararı doktor verir. İstersen birde doktoruna sor. Ama bana kalirsa az yiyip kiloya dikkat etmekle ayni sey.