gamzecee Kızlar 1-2 haftadır böyle beyaz külotta kalan akıntı bazende çok pis kokuyor geçen gün doktorum idrar tahlili yaptı enfeksiyonda yok aceba mantar felan olsa idrar tahlilinde çıkmazmıydı yada benle aynı sorunu yaşyan
Mltmsncn gamzecee bende de yeni başladı. Salı günü kısmetse doktor randevum var sorucam. Bende enfeksiyon vardı zaten ondandır diyorum ama bilemiyorum.
Gulerdemr01 gamzecee kuzum hamilelikte oluyomus öyle şeyler günlük ped takıyorum ekşi gbi ihrenc kokuyo alakası yok mantarla falan merak etme sordum doktora doğumdan snea düzelir dedi
gamzecee Mltmsncn benim vardı bitti iki kerede test yaptırdım Allah’a şükür bitmişti şimdi birde bu kokulu akıntı çıktı ne yanmam var ne kaşıntım o yüzden bilemedim
gamzecee Gulerdemr01 olabilir cnm gün şükür ped takamıyorum ne yazıkki direk enfeksiyon yapıyor ne kaşıntı var ne ağrı o yüzden sorayım dedim sağolasın 🌸
Mltmsncn gamzecee yanma yoksa enfeksiyon yoktur demişti bana bir keresinde. Ben yinede gittiğimde ekstra bilgi alırsam yazarım burdan size
Mucizembenimm Arkadaşlar kokulu olması normal değil o şikayetle gittiğimde fitil verdi bana şuan kokusuz sadece beyaz akıntım oluyor oda zaten normal. Doktor asla kağıt peçete günlük ped kullanma dedi.
Villanelle Koku varsa mantar olabilir ve ilerlememesi gerekir. Bi doktora görünün bence. Bi de külotlarinizin tam ağ kısmını çok iyi ütüleyin