Msb2018 herşey nasip kısmet biraz da bazen çok iyi doktorlar güler yüzlü ilgili hatta özel de bile o kadar ilgi olmuyor. İki kez özele sonra devlete gittim özelde ilki iyi doktor değildi çok gerdi beni sonraki çok iyiydi fakat çok pahalıydı gerçekten sonra öneriler üzerine Beykoz’a gittim devlete. Bende Beykoz Paşabahçe devlet hastanesinde düşünüyorum yorumlar güzel geliyor sen de interneti yorumlara da bak biraz fikir olur doktor ve hastane açısından. Devlet hastaneleriyle özellerin illa ki farkı olmalı ama bazen iyi bi doktor bazı şeyleri değiştirebiliyor 😊 Rabbim her zaman iyilerle karşılaştırsın🙏🏼