Pinaray0309 Tansiyonum hep 14 9 cikiodu doktor bu gidisimde alfamed verdi günde 3 tane 4 gündür içiyorum ama bütün gün pert haldeyim inanılmaz uyku uyuşukluk yaptı 32.haftadayım kullanıp bunu yaşayan varmi
MeyraRana Pinaray0309 günde 3 tane mi bende kullanyrm sabah 1 akşam 1 uyku uyuşukluk gebeliğimin başından beri var. Normal yaşadığın cnm
charlottececi Pinaray0309 ben kullaniyorum ama boyle etkileri olmadi. Gunde 2tane iciyorum. 9 da ve 15.00 te. Tansiyonumu pek dusurdugu soylenemez. Etkileri tam anlamiyla 2-3 gunde gelismezmis ama. 1 ay sonra evde tansiyon takibi dedi doktor bana. 🙄
asliu_ Pinaray0309 12. Haftadan beri gunde üç tane kullanıyorum herhangi bir yan etki yapmadı suan 22. Haftadayim
Pinaray0309 MeyraRana evet 3 tane yazmış sabah öğle akşam ama yok böyle bisey kolumu bile kaldıramıyorum geçici bi alışma süreci mi acaba yoksa hep böylemi olcak merak ediyorum
MeyraRana Pinaray0309 bunu bence doktoruna danış belkide günde 3 tane alman ağır geliyordur sana çünkü bende kullanyrm ama böyle şikayetim yok uyku halsizlik zaten gebelikte olan bişi. Yada kendin azalt sabah 1 akşam 1 al eğer aynısı olmazsa demekki 3 tane almaman gerekiyordur
Yagmur2210 Bnde yeni basladim 14 9 çıkmıştı tansyon zabah akşam alyrm merak ettim takip edyomusunuz ilacı alırken tansiyonu düşme oluyormu
Yagmur2210 Pinaray0309 banada öyle bir etki yapmadi canım bn günde iki icyrm tok aen üç kez icyosun ya ondan olabilir mi acaba
Pinaray0309 Yagmur2210 valla bilmiyorum ki sabah içiyorum ya akşama kadar öyleyim 3 taneden olacağını sanmıyorum ya kendime gelmeden diğerini içiyorum çünkü bende resmen antidepresan gibi etki yaptı ya bi sakin uyuşuk oldum :) belkide son zamanlarım ondan böyle oldum ilaçtan değil bu gün icmicem bi bakicam
charlottececi Pinaray0309 sekeriniz nasil acaba o cok oynuyo olabilir mi 🙄 bende tansiyonum cok dusunce dediginiz gibi yapar ama hamilelikte hic dusmuyo. 8/5 ve alti o kadar kotu yapar. 12/7 cok normal bi tansiyon 🙄 doktorunuzla gorusun mutlaka 🙏🏻
Pinaray0309 charlottececi şeker çıkmadı ama kontrol etmiyorum tabi şekeri alfamet alınca böyle olduğum için direk ilaca yordum ben
charlottececi Pinaray0309 ben prospektüste uyku hali yapabilir gibi bir sey okudugumu hatirliyorum. 🙄