Crnnn7 Kızlar 38+4’üm hiç belirtim yok. Doktor kontrollerimde de bir şey çıkmıyor. Bu doğum belirtileri bir gün içinde çıkar mı ortaya? Yoksa bir hafta önceden falan kasık ağrıları vs bir şeyler çıkması gerekir mi? Açıkçası annem (ki tek çocuğum ben baya bir önce doğum yapmış olsa da umarım doğru hatırlıyordur) hiç bir şekilde belirti olmadığını bir gün içinde doğum başlayıp bittiğini söylüyor. Bu şekilde olabilir mi acaba?
Mrvkyra Crnnn7 ben 36 +3teyim 1 haftadır kasılmalarım vardı karnım taş gibi oluyordu ama günde 3 4 kez falan bugün daha da sıklaştı neredeyse 1 2 saatte 1e düştü ve bugün aşırı bel ağrım oldu
Ulpnarbus Crnnn7 bende 38+4 deyim bendede henüz bi agrı sancı hiç bi belirti yok erkek çocukları geç gelir diyolar ama bakalım hayırlı zamanda olur inşallah
Mrv58 Crnnn7 bende 38+3 deyim arada bir kasıklarım ağırlaşıyor ama kanala inmemiş bebeğim nst de sancı 20lerde sancı cikmiyr bakalm nasıl olacak belki Çarşamba sezeryanda olabilirim . Bu arada bnm arkadaşım hiç sancısı yoktu birden suyu geldi o şekil gtti doğum yaptı kişiden kişiye degisiyor herlde
eliftokdemir Ben 39+3 üm 1 haftadır karın bel sırt ağrım var ama hala tık yok ne açılma ne sancı. Doktorum doğuma kadar sürecek dedi. Ama etraftan duyduklarım o gün birden sancılanıp doğuma gitmişler. Yeter ki sancın olsun canım uzun önceden başlamasına gerek yok yani
cennetimmm1212 bende 38+2 yim 2 cm açılma, arada karında sertleşme, nst de sık sık olmasada sancı çıkıyor ama gelen giden yok
Nil1308 Bende 38/3 gelen giden yok pilates activating labor yürüyüş böğürtlen yaprağı çayı hurma yıne de 1 2 sn suren ıkı gundebır yoklayan bel agrısı sızısı da dıebılırm o var başkada bısı yok acaba sizinkiler kanala girdi mi benimki kanala da girmemiş dolayısıyla açılma bakılmıyor🙄