Kızlar 38 oldum bugün kontrolüm vardı doktorum bebeğin karın çevresi 1 hafta geride kalmış kan akşında sorun var alalım dedi. 24 saatlik Suni sancı verelim doğmazsa sezaryen alırız dedi ama Suni sancıdan korkuyorum. Sezaryen de karar kıldım inşallah yarın bebeğimi sağ salim kucağıma alırım var mı tavsiyeleriniz ya da aynı durumu yaşayan