Minigim38 Kızlar saçlarım çok kırıldı kestirmeyi düsünüyorum ama herkes bebeğin ömrü kısalır yok aklı kısa olur gibi gibi şeyler söylüyor saçını kestiren var mı aranızda 5 haftalık hamileyim bu arada
Pyrz_07 Minigim38 bende takipte kalayım 19 haftalığım ama kestirmek istiyorum insanın aklını karıştırıyorlar korkudan kestiremiyorum
Mltmsncn Minigim38 hiç öyle düşünmeyin bende hamileliğin basında bi takıldım o konuya. Sonra düşündüm. Allah bir saç kesimine göre ömür belirleyecek degil ya dedim 2 kez kestirdim. Maşallah diyim 36.haftadayım simdi
Pembekurdele Minigim38 böyle şeylere neden inaniyorsunuz neden bebegin ömrü kisalsin bebek saçiniza bagli degil plesentasina bagli yasiyor 🙄
Ebrumelek16 Minigim38 gerçekten böyle saçma şeylere inanıyor musunuz ya ?? 1.gebelikte hem kestirdim hem boyadım şu an dada hem kestirip hem boyadım boyayı anlarım da kesince olan kısmı lohusalıkta koca karıların söylediği hurafeler kadar saçma 😬😬
nazosss Pyrz_07 Minigim38 ben 6 hastalıkken kendim kestim böyle şeyleri Allah’tan başka kimse bilemez öyle düşünün sadece bir saç yani bebeğin neden ömrünü kısaltsın ki😇
Mervekrmn @Minigim38 bende tereddutte kalmıstım kestırme konusunda hamılelık saclarıma cok yaradı gurlestırdı. Nıhat hatıpoglunu dınledım bugun kanıtlanmıs bısey yok dedı omru veren Allah sonucta en kısa zamanda kestırecegım bende😊