Ezoo35 Arkadaşlar ben 18. Haftamdayım. Sola doğru yatınca karnımda bir ağrı oluyor. Sağa yatınca daha rahat ve huzurlu uyuyorum. Ama solda yatmayı öneriyor doktorlar benim gibi olan var mı? Rahatsız olduğum halde illa sol tarafımda mı yatmalıyım 🥴
Mysaa Ezoo35 sağ sol yatabilirsin canım sırt üstü yüz üstü yatmaman gerek sadece . Bende 17 olucam yan yuzustu yatıyorum karnım çıkmadı henüz ama doğru değil tabi ☺️☺️
Imasleeper Ezoo35 nerde rahatsan orda yat bence. Bende sağımda çok rahatım sağımda yatıyorum tam uyuyacağım sıra sola dönüp dalıyorum yoksa mümkün değil uyuyamam
hunilimom Ezoo35 her gece yüz üstü yatıyorum 😂 öyle uyanıyorum fark etmeden tabi sola yatınca çocuk orda sıkışıyor gibi oluyor o yüzden sağ sok karışık yatıyorum
Ezoo35 Mysaa Benim karnım çıktı canım evet bazen sırt üstü uyanıyorum karnımda baya ağrı hissediyorum hemen yönümü değişiyorum. Göbekten dolayı zaten yüzüstü bitti 🤣 ama sol taraf gerçekten karnımı ağrıtıyor sanki bebek rahatsız oluyor gibi
Ezoo35 Imasleeper değil mi bence de anne nasıl rahatsa öyle uyumalı. Evet canım sol tarafta da yatmaya çalışıyorum ama gecenin bir vakti karın ağrısıyla uyanıyorum hergün böyle. Acaba bebek sevmedi mi solu dedim 🤣
Mysaa Ezoo35 doğrudur canım sağına soluna yastık koy yatarken belinde ağrımaz yada imkanın varsa hamile yastıgı kullan 😊
Imasleeper Ezoo35 keyfi bilir ahahah kontrolü şimdiden bebeğe verdik iyi mi 😂 ben vermiyorum anası ne diyosa o 😂 sağlığı için sırt üstü yatmıyorum sadece
Ezoo35 Imasleeper valla bebek beni acıttıgı zaman ben sağıma geçiyorum zaten sağ tarafımda yatmaya alıştığım öyle devam 🤣