Busrademiir Kızlar sabah kalktım bir saattir enfeksiyon olayı yaşıyorum yanma var, doktoruma yazdım ama geriye dönmedi daha bi çaresi var mı??
Gamze1903 Busrademiir hamile oldugumu ogrendigimden beri enfeksiyon var😃 saka degil yani 8 aydir ugrasiorm 1haftaonce antibiyotk toz kullandm test yaptm gene cikti doktorum artk ben sana ne yapayim bilemiorm dio bizde koyverdik arrtk yani cozum yok😁
Busrademiir Gamze1903 Ya çok yanıyor ama böyle sürekli tuvalete gitme isteği bi çaresi yok mu berbat bir şey ya sonra kasık ağrısı falan yapar