Kızlar merhaba. Bugün itibari ile 39.haftamıza girdik. Gebelik şekerim var. 24.haftadan beri ölçüm ve diyet yapıyorum dengelendi. 38+2 de bebeğimin kilosu 3350 boyu 50cmdi. 37.haftada çatı muayenesi oldum. 1cm açılma ve rahimde yumuşama olduğunu söyledi doktorum. 41+3 e kadar da bekleyebileceğimizi belirtti. Pazartesi günü 39+3 te yeniden doktor kontrolüm var. Sizce suni sancı ile doğumu başlatmayı teklif etsem mi yoksa kendi sancılarımı mı beklesem?